Η Χριστίνα Τσιλιγκίρη στην προσπάθεια να παίξει κομματικά αντιπολιτευτικά παιχνίδια, έπεσε σε ολίσθημα
Άστοχη η τοποθέτηση της προέδρου του ΣΕΦ για τις ευθύνες του ΣΕΓΑΣ για τον εξοπλισμό στο κλειστό του Φαλήρου. Εκθέτει τον ίδιο της τον εαυτό.
Η Χριστίνα Τσιλιγκίρη τοποθετήθηκε με έπαρση και με αρκετή δόση ειρωνείας σε όσα δήλωσαν οι πρωταθλητές Μίλτος Τεντόγλου και Δημήτρης Τσιάμης για την παλαιότητα του ΣΕΦ. Η πρόεδρος του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας προσπάθησε να πλήξει με τα βέλη της τη διοίκηση του ΣΕΓΑΣ, αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να εκτεθεί η ίδια.
Ας ξεκινήσουμε από μία βασική αρχή. Από τη στιγμή που αθλητές με διεθνείς διακρίσεις έχουν παράπονα από το μοναδικό κλειστό στάδιο που έχει η χώρα, ως πρόεδρος, ως οργανισμός, ως άνθρωπος του αθλητισμού που έχεις διατελέσει και χρόνια στον ερασιτέχνη του μεγαλύτερου συλλόγου της χώρας, όπως ο Ολυμπιακός. οφείλεις να ακούσεις. Οφείλεις να ενσκήψεις πάνω από το πρόβλημα και να αναζητήσεις λύσεις. Ο Δημήτρης Τσιάμης μάλιστα, είναι χρόνια αθλητής του Ολυμπιακού…
Αντ’ αυτού, η Χριστίνα Τσιλιγκίρη επέλεξε να πετάξει τον μπαλάκι των ευθυνών στον ΣΕΓΑΣ. Το σχόλιό της, δηκτικό: «Μάλλον η νέα διοίκηση στον ΣΕΓΑΣ δεν πρόλαβε να διαβάσει το συμφωνητικό». Τοποθέτηση που υποβιβάζει τη συζήτηση και το πρόβλημα με μια συμπεριφορά λαϊκισμού, ένα χαμηλό επίπεδο διαπληκτισμού που εκθέτει την ίδια.
Το κακό για την πρόεδρο του ΣΕΦ είναι πως δεν την εκθέτει μόνο ο τρόπος της. Αλλά τα γεγονότα τα ίδια και όσα προβλέπονται από τις συμβάσεις και τα συμφωνητικά. Η ωμή πραγματικότητα λέει πως η ομοσπονδία γνωρίζει μια χαρά τι προβλέπει το συμφωνητικό και η διοργάνωση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος κλειστού στίβου κι από την πλευρά της έκανε το καλύτερο δυνατό. Επομένως δύο τινά υπάρχουν: Είτε δεν διάβασε η ίδια το συμφωνητικό, είτε δεν είναι σε θέση να αντιληφθεί τι είναι αυτό που διαβάζει.
Ευθύνη του ΣΕΦ ο σύγχρονος εξοπλισμός
Οι άνθρωποι του ΣΕΓΑΣ έχουν την ευθύνη της ορθής τοποθέτησης του εξοπλισμού, όχι τη συντήρηση αυτού. Η συντήρηση, η σωστή αποθήκευση, ο εκσυγχρονισμός του εξοπλισμού αποτελεί ευθύνη του ιδιοκτήτη και του σταδίου. Η ελληνική ομοσπονδία του κλασικού αθλητισμού δεν έχει την παραμικρή ευθύνη για τον εξοπλισμό και τη συντήρησή του. Είναι μάλιστα αναγκασμένη να χρησιμοποιήσει το «παλιό μου το ΣΕΦ», ελλείψει άλλου κλειστού σταδίου στη χώρα.
Μπήκαμε στην 3η δεκαετία που το κλειστό του Φαλήρου δεν έχει ανανεώσει τον εξοπλισμό του. Γεγονός, φυσικά, για το οποίο ευθύνη δεν έχει μόνο η τωρινή διοίκηση, αλλά και οι παλαιότερες. Με τη διαφορά πως η Χριστίνα Τσιλιγκίρη και η ομάδα της επαίρεται για αναβαθμίσεις, αναπαλαιώσεις, αξιοποίηση του περιβάλλοντα χώρου και πολλών ακόμα στο ΣΕΦ.
Σε όσα φαίνονται τουλάχιστον, σε όσα αντιλήφθηκαν οι ίδιοι οι αθλητές, κάτι τέτοιο δεν είναι ορατό. Το τέλος της θητείας της κ. Τσιλιγκίρη θα κρίνει το έργο της. Οι δαπάνες είναι όλες αναρτημένες στη διαύγεια και προς ώρας, ο συσχετισμός «παραγωγής έργου – εξόδων» κρίνεται απογοητευτικός. Η ίδια βαυκαλίζεται σε δηλώσεις και συνεντεύξεις για ένα στάδιο με πολιτιστική ταυτότητα και περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα, αλλά στην πράξη το ΣΕΦ δεν μπορεί ούτε στα δικά της χέρια να αλλάξει ρότα και να μην θυμίζει ένα απαρχαιωμένο εκθεσιακό κέντρο, αποτρεπτικό για τους αθλητές.
Η Χρίστινα Τσιλιγκίρη δίνει κομματικά δικαιώματα με πολιτικά παιχνίδια
Δεν είναι κρυφό πως η πρόεδρος του ΣΕΦ προέρχεται από τη Νέα Δημοκρατία και αποτελεί προσωπική επιλογή του Λευτέρη Αυγενάκη για την προεδρία του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας. Μάλιστα, υπήρξε και μια έντονη φημολογία πως ήταν μέσα στις συζητήσεις για να κατέβει υποψήφια πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ. Με την Αναγέννηση φυσικά.
Ίσχυε ή όχι συγκεκριμένη φημολογία, μικρή σημασία έχει. Ουδείς μπορεί να αρνηθεί πως η πρόεδρος του ΣΕΦ τάσσεται κομματικά με την αντιπολίτευση επί της ουσίας στην ομοσπονδία του ελληνικού στίβου. Φαίνεται πως είναι ίδιον των αναγεννησιακών μελών πάσης φύσεως να υποπίπτουν σε ολισθήματα και μάλιστα σε δημόσιο λόγο.
Η Χριστίνα Τσιλιγκίρη δίνει δικαιώματα, μπαίνει σε πολιτικά παιχνίδια δείχνοντας την εξάρτησή της από όλους τους μπλε ομόσταυλούς της και στο βωμό της φθηνής αντιπολίτευσης εκθέτει με την ημιμάθειά της τον ίδιο της τον εαυτό.